Jak Safetica może Ci pomóc?

Data Loss Prevention – zapobieganie utracie danych

Safetica dba o bezpieczeństwo firmowych danych utrzymując je wewnątrz firmy (uniemożliwia pracownikom wynoszenie danych), dbając o przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa.

BYOD – ochrona prywatnych urządzeń do użytku służbowego

Safetica pozwala bezpiecznie dzielić się danymi, nawet jeśli pracownicy korzystają w firmie z prywatnych komputerów w celach służbowych (BYOD). Dane zapisane w tzw. strefie chronionej nie przedostaną się na takie urządzenia.

Minimalizuje ryzyko ataku z wykorzystaniem socjotechniki

Safetica może wykryć ataki hakerów oraz próby szantażu już na początkowym etapie, dzięki czemu podejmuje działania zapobiegające uszkodzeniu danych firmowych.

Lepsza kontrola

Safetica może kontrolować wykorzystanie drukarek, aplikacji oraz wszelkich aktywności online niezwiązanych z pracą.

Chroni przed skutkami wysyłki danych do błędnego adresata

Safetica zabezpiecza pliki przed niepowołanym dostępem, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji, a także ostrzega kadrę zarządzającą przed ryzykiem wycieku kluczowych dla firmy danych.

Skutki utraty laptopów i pamięci przenośnych

Safetica chroni dane nawet wtedy, gdy zgubiony zostanie komputer lub nośnik z danymi. Cały dysk lub wybrane pliki są szyfrowane, przez co pozostają bezużyteczne dla osób niepowołanych.

Kontrola wydajności pracy pracowników

Menedżerowie mogą otrzymywać raporty podsumowujące wydajność pracy pracowników nawet bez korzystania z konsoli zarządzającej.

 

Co chroni i kontroluje Safetica DLP?

  • Wszystkie twarde dyski, pamięci USB, Fire Wire, karty pamięci (SD/MMC/CF), dyski SCSI (Small Computer System Interface) obsługiwane lub podłączane do komputerów firmowych
  • Wiadomości e-mail (protokoły SMTP, POP, IMAP, Microsoft Outlook/MAPI)
  • Pliki oraz aktywności związane z ich przenoszeniem - działania „kopiuj/wklej”, „przeciągnij/upuść”, schowek systemowy
  • Podłączanie urządzeń i korzystanie z portów Bluetooth, IR/LPT/COM/ porty równoległe
  • Dostęp do wybranych plików za pośrednictwem wybranych aplikacji
  • Przesyłanie pliku za pośrednictwem sieci (transfer zabezpieczony i niezabezpieczony)
  • Certyfikaty bezpieczeństwa SSL/HTTPS (wszystkie przeglądarki i aplikacje ze standardowym certyfikatem zarządzania)
  • Korzystanie z drukarek wirtualnych, lokalnych i sieciowych
  • Korzystanie z czytników i nagrywarek CD/ DVD/ BluRay

Raportowanie i blokowanie aktywności

Kontrola dotyczy m.in.:

  • Operacji na plikach
  • Czasu aktywności i nieaktywności użytkowników na stronach internetowych i aplikacjach
  • Wyszukiwanych słów kluczowych
  • Używania drukarek wirtualnych, lokalnych oraz sieciowych
  • Długoterminowych zmian sposobu pracy z danymi konkretnych pracowników/użytkowników sieci firmowej
  • E-maili & Webmaili
  • Używania komunikatorów

SAFETICA: OCHRONA PRZED UTRATĄ
NAJCENNIEJSZYCH DANYCH

  • Pełen zestaw narzędzi w jednym oprogramowaniu
  • Kompletna ochrona przed przypadkowym wyciekiem danych
  • Szyfrowanie danych na komputerach i urządzeniach zewnętrznych
  • Pełne raporty nt. korzystania z danych w firmie

Wymagania systemowe

  • Safetica Endpoint Client (Agent)
  • MS Windows 10, 7, 8, 8.1 32-bit and 64-bit (Support for Windows 10 from 2016)
  • Safetica Management Service (komponent serwera)
  • MS Windows Server 2008, 2008 R2, 2012 R2 32-bit and 64-bit
  • MS SQL (komponent serwera dla standardowej instalacji)
  • MS Windows Server 2003 SP2, 2008, 2008 R2, 32-bit and 64-bit

Masz pytania?

NASI SPECJALISCI
UDZIELĄ CI ODPOWIEDZI

Preferowana forma kontaktu:
Dziekujemy za przesłanie formularza Nie udało się przesłać formularza